Dr. Snel Succes Coaching

Telefoon     010 - 465 1702

Home     Coaching     Training     Outplacement      Boekwinkel    Succesverhalen

Enkele reacties van lezers

op het Handboek Emotionele Afhankelijkheid van Rudolf Snel

“Het boek leest vlot weg en geeft een duidelijk beeld van hoe afhankelijkheden werken en welke consequenties die hebben. Verder vind ik de strategieën levendig beschreven, met mooie voorbeelden en anekdotes. Dit boek is echt een aanrader, ook voor mijn vakgenoten.”

Drs. M.L. Montagne, klinisch psycholoog

“In dit boek wordt op heldere wijze inzichtelijk gemaakt welke psychische processen als gevolg van emotionele afhankelijkheid in de mens plaatsvinden, hoe en waarom deze processen tot stand komen, de schadelijke effecten van de processen en op welke wijze het automatisch plaatsvinden van de psychische processen kan worden bestreden. Het boek is verlevendigd met zeer herkenbare situaties en sluit goed aan bij de behoefte van de doelgroepen. Een prettig leesbaar boek dat ik iedereen kan aanbevelen die niet tevreden is over de manier waarop hij in het leven staat.”

Mr. F.R. Lader, Ministerie van Justitie

“In dit boek wordt complexe materie op heldere wijze verwoord. Ondersteund door pakkende anekdotes onderga je een reis door je eigen overlevingsstrategieën en wordt je op sommige momenten geconfronteerd met jezelf. Tijdens deze reis wordt je echter wel voldoende bagage meegeven om op het eindpunt met een dankbaar gevoel uit te stappen, klaar voor het volgende avontuur. Al met al een boeiend boek dat in mijn ogen een prima houvast is in werk en privé.”

Drs. Ing. M. van Ree, ICT consultant

“Voor mij was dit een fantastisch boek, want nu begrijp ik eindelijk iets van mijn leven. Ik kan het iedereen aanraden die met levensvragen zit.”

Mevr. R. Kroon, huisvrouw